test banner
Veelgestelde vragen
1 Bestellen
1.1 Waar vind ik informatie over het product?

Op de pc en mobiele telefoon vindt u onder elke foto belangrijke details over dit artikel. O.a. beschikbare maten, kleuren en de prijs staan hier vermeld. Voor de foto werken we regelmatig met een pop (maat 36-38) echter, in de tekst omschrijven we ook de andere beschikbare maten.

1.2 Is het mogelijk om een product te reserveren?
Ja, maar helaas niet voor wat betreft de bestellingen via de webshop. Woont u in de omgeving van een van onze winkels, dan is het mogelijk een artikel te reserveren voor maximaal 3 dagen. Binnen dit termijn is uw reservering dan in de desbetreffende winkel op te halen. Onze winkels zijn gevestigd in:

Loosduinen: 070 391 05 17
Fahrenheitstraat: 070 427 17 15
Ypenburg: 070 390 74 24
Naaldwijk: 0174 23 70 51
Zoetermeer: 079 316 40 84


1.3 Het product is uitverkocht , komt deze nog terug in jullie webshop?

Wij zijn niet van tevoren op de hoogte of een product nogmaals binnenkomt. Wij zijn namelijk afhankelijk van de leveranciers.

1.4 Hoe plaats ik een bestelling?

Klik eerst op uw gewenste artikel, kies vervolgens de juiste maat en kleur en tenslotte op ‘in winkelwagen’. Wilt u hierna nog een artikel toevoegen dan kan dat. Wanneer al uw artikelen aan de winkelwagen zijn toegevoegd, ga dan verder naar ‘bestelling afronden’. Volg alle hier aangegeven stappen. Pas nadat de betaling is voldaan, dat is onder andere mogelijk met iDEAL, is uw bestelling geplaatst.

1.5 Ik heb vorige keer een account aangemaakt maar nu kan ik niet inloggen, wat moet ik doen?

Mogelijk heeft u een verkeerd wachtwoord ingevuld. Wanneer u, nadat u dit heeft gecontroleerd, nog niet kunt inloggen kunt u er voor kiezen om te klikken op ‘verder gaan als gast’. Een uitgebreide uitleg hierover vindt u onderaan de pagina BESTELLEN of open de link https://www.max25.nl/service/bestellen/

2 Verzenden
2.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer een bestelling op werkdagen voor 16:00 uur betaald is, wordt deze nog op dezelfde dag verzonden. In dat geval wordt uw bestelling gewoonlijk de volgende dag bezorgd. Een bestelling die na 16:00 uur betaald is, wordt door ons de volgende werkdag verzonden.
2.2 Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Na ontvangst van uw bestelling versturen we direct een bevestigingsmail. Wanneer u deze niet ontvangt, controleer dan eerst uw spambox. Mocht de bevestiging daar niet tussen zitten dan is er wellicht een foutief e-mailadres ingevuld. Bij twijfel of voor andere vragen kunt u ons altijd even mailen of bellen: 

[email protected]
0174-766121

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €5. Bestellingen van €75 en meer worden GRATIS BEZORGD.

2.4 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja hoor! Nadat de stappen voor uw bestelling zijn afgerond, klikt u op ‘ander afleveradres’. Vervolgens versturen wij het pakketje naar het door u opgegeven adres. Tevens is het mogelijk om te kiezen uw pakketje bij een afhaalpunt van PostNL af te halen. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden.

2.5 Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Nee, als uw bestelling is afgerond kunt u deze niet meer veranderen, noch annuleren.

2.6 Waar blijft mijn bestelling?

Zodra wij uw pakket hebben verstuurd ontvangt u een e-mail waarop een Track & Trace code staat vermeld. Vul dit nummer met uw postcode in op de website van PostNL (www.postnl.nl) om zodoende het pakket te volgen.

2.7 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden ook naar België (€7,50), Duitsland (€7,50), Frankrijk (€15,63), Spanje (€18,00) en Denemarken (€16,75). Mocht u uw bestelling opgestuurd willen hebben naar een ander land, kunt u dit mailen naar [email protected]. Wij zullen u dan verder helpen en de verzendkosten opnieuw uitrekenen.

3 Retourneren
3.1 Hoe kan ik mijn artikel ruilen of terug sturen?

Op de pagina ‘Retourneren’ staat uitgebreid beschreven hoe het ruilen/retourneren bij MAX25 is geregeld. https://www.max25.nl/service/retourneren/

3.2 Hoe lang heb ik de tijd om het product terug te sturen?
Hiervoor heeft u 14 dagen de tijd.
LET OP: De verzendkosten zijn in dat geval voor eigen rekening!
3.3 Mag ik mijn bestelling ook ruilen in één van de winkels?

Woont u in de omgeving van één van onze winkels, dan is dit inderdaad mogelijk.

Belangrijk:

- Neem altijd de aankoopfactuur mee naar de winkel. (Deze is bijgevoegd bij uw bestelling).
- U ontvangt na het retourneren in de winkel een tegoedbon. Deze is 1 jaar geldig.

In de winkel kunt u ook een ander artikel uitzoeken of ruilen, indien voorradig, voor een andere maat of kleur.
3.4 Binnen hoe veel dagen wordt het bedrag terug gestort op mijn rekening?

Binnen 7 werkdagen. Zodra wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen, wordt het bedrag direct via Mollie (Nederlandse payment service) op uw rekening teruggestort.
LET OP: Het bedrag wordt terug gestort o.v.v. ‘Stg. Mollie Payments’.

Gekozen voor Achteraf Betalen met Billink?
Dan zullen wij de geretourneerde artikelen crediteren en krijgt u een nieuwe E-Factuur van Billink.

Heeft u uw hele bestelling geretourneerd en was uw bestelling onder de €75? Dan zullen wij ook de verzendkosten die aan ons betaald zijn terug storten.

Als er een deel van de bestelling terug gestuurd wordt, wordt het bedrag van het product(en) terug gestort.